Povrchové poškození karosérie VW Passat 3C

Volkswagen byl vždy pověstný svou kvalitou zpracování karosérie, kdy i 10 nebo 15 let staré auta netrpěly na rez. Bohužel to se již nedá říci o vozech Passat 3C (B6 / B7), CC aj. nových modelech. Kvalita povrchového zpracování karosérie je opravdu mizerná a to bohužel doslova, kdy po pár desitkách tisících km nebo ekvivaletně po několika letech (do 5 let) provozu budete běžně nalézat půchýře odchlypující se od povrchu karosérie.

U modelu 3C (B6) se jedná o kritické místa okolo (podél) okrasných chromových lišt, kde se dřív nepo později objeví půchýře, které se budou rozrůstat pokud dané místo nenecháte opravit – což bohužel znamená broušení a lakování. Mezi další častá místa patří střecha v okolí hagusů (nosníků), paté dvěře u varianta okolo osvícení RZ, dále pak některé přechody (kraje) karosérie, kde dochází k napojení dílů – typicky zadní blatník apod. Podle způsobu provozu se může rez velmi brzy objevit i na kapotě a nad čelním sklem.

Překvapivě se k tomu staví authorizovaný servis, který pucháře jako dvacetikoruny nepovažuje za poškození karoserie na kterou se standardně poskytuje prodloužená záruka (u dřívějších modelů běžně 10-12 let na korozi), ale často tyto problémy doslova odpálkují s tvrzením, že se nejedná o rez, ale o povrchové poškození způsobené např. kamínkem na dálnici.

V případě uplatňování a dožadování se opravy v rámci záruky přejeme hodně pevné nervy a úspěchů.

 

 

Sdílet článek

Podobné články

Zanechat vzkaz

* Pole je nutné zadat před odesláním!

 
Copyright © 2013 – 2017 VWGlobe.cz Všechna práva vyhrazena. Powered by GetFreeWeb.cz.
Exporty: RSS | Sitemap