Nastavení citlivosti dešťového senzoru

Velká část dnešních moderních automobilů je vybavena komfortními funkcemi a již v základu tak můžeme najít přítomnost dešťového senzoru, který nejen ovlivňuje frekvenci stírání stěračů na čelním skle. Funkce většinou funguje bez problému do první výměny čelního skla. Po výměně skla se často stává, že frekvence není optimální a stěrače ne výjmečně lítají po skle jako splašené, ikdyž na čidlo spadlo teprve jen několik kapek.

 

Citlivost dešťového senzoru u Passat B5/B5.5

U dřívějších ročníků B5/B5.5 byl dešťový senzor umístěn v gelovém loži, v případě že tento gel nebyl vyměněn při výměně čelní skla, docházelo k výše uvedeným problémům. Problémy s citlivostí dešťového senzoru se objevují nezřídka i při aplikaci neoriginálního gelu.

 

Citlivost dešťového senzoru u Passat 3C (B6)

U passatu 3C (B6) již gelové lože není, ale čidlo je uloženo v měkčeném plastu, který je možné taktéž vyměnit, ale i jeho případná nevýměna by neměla způsobyt výrazné zhoršení funkce automatického stírání. Co ovšem má výrazný vliv je kvalita a původ čelního skla. Sklo nemusí být nevyhnutně originální díl, ale je potřeba pamatovat na zabarvení skla. V případě, že se změní barevnost skla (byť nepatrně) je vhodné přenastavit volby v jednotce pro dešťový senzor.

Pomocí diagnostockého nástroje VCDS: jednotka Centrální elektroniky – 09, po kliknutí na funkci Coding zvolit jednotku RegenLichtSens a následně provést korekce citlivosti dešťového senzoru.

 

Sdílet článek

Podobné články

Zanechat vzkaz

* Pole je nutné zadat před odesláním!

 
Copyright © 2013 – 2017 VWGlobe.cz Všechna práva vyhrazena. Powered by GetFreeWeb.cz.
Exporty: RSS | Sitemap